Zondagavond werd ik ineens helemaal niet lekker, verhoging, hoofdpijn, nekpijn, keelpijn, spierpijn en buikkrampen. Ik zag de ik-word-ziek-bui al hangen en ik kon hem écht niet gebruiken, ik zou de hele week nog even extra gaan werken (dagen van 9 tot 9) omdat een collega van mij vrij had genomen.